Управління якістю ISO 9001

Система управління якістю

e-mail Друк

За визначенням «Система управління якістю – це сукупність взаємопов’язаних або взаємодійних елементів, яка дає змогу встановлювати політику та цілі і досягати цих цілей, і яка спрямовує та контролює діяльність організації щодо якості.»

З практичної сторони «Система управління якістю— це інструмент, за допомогою якого орган місцевого самоврядування може поліпшувати свою діяльність та якість надання послуг громадянам.»

У широкому сенсі вона складається з організаційної структури разом із системою планування, процесами діяльності, ресурсами та документацією, які потрібні для досягнення цілей у сфері якості.

 

Проблема полягає в належному управлінні або для чого потрібна система управління якістю (за стандартом ISO 9001)

e-mail Друк

Не соромно управляти світом

але соромно робити це погано…

З древньокитайської притчі.

Проблема полягає в належному управлінні

або для чого потрібна система управління якістю

(за стандартом ISO 9001)

ISO (скорочення від International Organization for Standardization – Міжнародна організація стандартизації) – світова Федерація національних органів по стандартизації, що об’єднує майже 100 країн-учасників, серед яких і Україна. Основним завданням ISO, створеної у 1946 році, є підтримка розробки міжнародних стандартів, тестування та сертифікації, спрямованих на розвиток міжнародної торгівлі якісними продуктами та послугами.

Останнє оновлення на Субота, 22 грудня 2012, 21:38